Zo werkt een zorgeloze samenwerking met QNP

Als je met QNP wilt samenwerken, dan kun je rekenen op een beproefde en transparante aanpak. We nemen je graag mee in ons verhaal, om je een goed beeld te geven van hoe de samenwerking eruit kan zien.

rhf 6767 ruimtelinksmaken(1)

Persoonlijk kennismaken

Wij weten graag wie je bent! Daarom maken we persoonlijk kennis, ook met je organisatie. Een prettig inhoudelijk gesprek over het hoe, wat en waarom? We maken kennis met je bedrijfsprocessen. We inventariseren je behoeften. En we vertellen wat we voor je kunnen betekenen.

De nulmeting

Je krijgt een eigen projectleider, die je vaste aanspreekpunt wordt. Hij of zij brengt de huidige ICT-situatie van je organisatie in kaart. Zo snappen we waar we aan beginnen. Weten we wat er al goed is. En wat er beter of slimmer kan. Een duidelijk vertrekpunt dus voor jou en voor ons.

Weet wat je koopt

Je kunt rekenen op een deskundig en helder ICT-advies, verwerkt in een transparante en duidelijke offerte. We lichten onze aanpak uitgebreid toe en we maken inzichtelijk wat je investering uiteindelijk oplevert. Op korte, maar vooral ook op de langere termijn.

Aan de slag

Iedere branche heeft z’n eigen uitdagingen en behoeften. Wij formeren daarom een projectteam met specifieke kennis van zaken. Daarbij werken we zoveel mogelijk met vaste aanspreekpunten en dezelfde gezichten. Zo leren we je organisatie en medewerkers door en door kennen!

Innoveren begint met luisteren

Kennis is de basis van elke ICT-oplossing. Die brengen we mee, maar we leren ook graag van jou. Welke bedrijfsprocessen wil je optimaliseren? En heb je hier zelf al ideeën over? We luisteren, vragen door en komen met een passende vertaalslag.

We doen het samen

Als we weten hoe we het gaan doen, moeten we zorgen voor draagkracht. Dat is de basis van elke succesvolle verandering. We nemen je collega’s mee in het verhaal en we delen kennis. Door training en opleiding, klassikaal of individueel.

Implementatie

Het is zover. Alle seinen staan op groen, alle componenten zijn besteld en ons team is er klaar voor. De implementatie begint. Dat doen we zo veel mogelijk op de achtergrond, zodat we je bedrijfsprocessen zo min mogelijk verstoren.

Livegang

De implementatie is afgerond. We hebben alles getest en iedereen is er klaar voor. Dan volgt de livegang. Als het enigszins mogelijk is, gebeurt dit in het weekend. Voor alle zekerheid. Je projectleider bewaakt de livegang en onze helpdesk is stand-by. We vertrekken pas als alles werkt!

En dan, aan de slag

Aan de slag en finetunen. Monitoren en bewaken. Dat doen we op afstand en proactief, zodat we storingen ruim op tijd aan zien komen en direct kunnen anticiperen. Wijzigingen voeren we in overleg door en calamiteiten lossen we direct op. Op afstand of op locatie als de situatie daarom vraagt. Zorgeloos ontzorgen noemen we dat.

Puntjes op de i

Van elkaar leren vraagt om evalueren. Hoe tevreden ben je, wat kan er beter of mag anders? Moeten we verder optimaliseren, dan doen we dat. Want onze missie is nu pas écht begonnen. Het efficiënt beheer en onderhoud van je ICT-omgeving vormt de basis voor onze relatie. Nu én de komende jaren.

Proactief in service en support

Je kent inmiddels onze mensen en onze mensen kennen jou. Je weet wie je moet bellen of mailen als er iets is. En omgekeerd stapt onze project-engineer periodiek bij je binnen om even te horen hoe het gaat. Hij of zij luistert en checkt, past aan en lost op. Proactief!

Klanten houden we graag tevreden

Je ICT-omgeving functioneert soepel en je bent tevreden. Maar de technologie dendert voort en misschien is er nóg meer mogelijk straks. We houden contact met je, digitaal én persoonlijk. Zo weten wij en jij wat er speelt en kunnen we tijdig anticiperen. Dat werkt lekker zo!

marcosnip20222[website]
Hulp nodig of samen werken aan een zorgeloze oplossing?

Marco helpt je graag verder!