+31 (0)76 - 597 50 00 info@qnp.nl

Kent u deze collega’s al?

Leuk dat ik nu mag vertellen dat wij weer nieuwe collega’s hebben. Ze hebben voor mij een korte toelichting gegeven zodat u ze beter leert kennen.

 

Wesley van Mourik – Service Engineer

Mijn naam is Wesley van Mourik, 29 jaar en op 2 januari van dit jaar ben ik gestart als Service Engineer bij QNP. Waar ik me voornamelijk mee bezig houd is het beheren van netwerken bij klanten op locatie. Tevens zal ik betrokken worden bij diverse nieuwe implementaties.  De afgelopen 5 jaar heb ik veel ervaring opgedaan in de ICT. Met name het beheren van klantennetwerken in de MKB sector. Als allround systeembeheerder werd ik breed ingezet en was ik verantwoordelijk voor het onderhouden van servers, netwerken en telefonieplatformen. Daarnaast was ik betrokken bij nieuwe installaties en het migreren van klantsystemen. QNP heeft altijd wel mijn aandacht getrokken. Vaak zei ik: “Ooit ga ik voor QNP werken”. Dit komt mede door het indrukwekkende pand, maar ook omdat je QNP overal ziet. Zoiets maakt je toch nieuwsgierig en wil je er meer van weten. Na de eerste gesprekken was de keuze dus al snel gemaakt en koos ik voor QNP. Het complete plaatje zag er gewoon goed uit.  Bij QNP hangt er een fijne werksfeer. Het is mij opgevallen dat ook het kennisniveau van collega’s erg hoog ligt. Het voelt alsof ik, om het in voetbaltermen te zeggen, Champions League ben gaan voetballen. Inmiddels ben ik ruim 2 maanden met veel plezier en energie aan het werk bij QNP. De eerste maanden zijn echt voorbij gevlogen! Dit komt mede door de afwisseling in de werkzaamheden. Geen één dag is hetzelfde.

 

Rowen van Meer – Servicedesk Engineer

Mijn naam is Rowen. Ik ben 22 jaar oud en heb mijn opleiding ICT niveau 3 medewerker beheer afgerond op het Radius college te Breda. Als bijbaan, naast school, heb ik een aantal jaren gewerkt bij een bouwmarkt. Nadat ik vorig jaar stage heb gelopen bij Thuisvester in Oosterhout als medewerker van de beheerder ben ik na de stage periode ook nog een paar maanden hier blijven werken. In februari kwam ik uit bij QNP, mijn toenmalig werkgever had mij als tip gegeven om eens te gaan kijken bij QNP. Toen ik de vacature van Servicedesk Engineer zag heb ik gelijk een sollicitatiebrief gestuurd. Na een goed gesprek ben ik uiteindelijk aangenomen als Servicedesk Engineer. De afgelopen weken heb ik ervaren hoe het is om bij QNP te werken, wat mij positief is bevallen. Ik heb geleerd om te werken met de softwareprogramma’s, waardoor ik klanten kan helpen met ICT-problemen. Hetgeen wat mij opviel tijdens de eerste weken was hoe professioneel en klantgericht QNP te werk gaat.

Wij wensen Wesley en Rowen veel succes én veel werkplezier bij QNP!
Misschien kan ik binnenkort weer nieuwe collega’s voorstellen. Wie weet…er zijn nog vacatures!

 

Eslie Siemons
medewerker HR/officemanagement

Recent nieuws

Share This