
Voor ons is geen dag hetzelfde.
De wereld verandert! Sneller dan ooit veranderen (digitale)producten en technieken. Het is onze overtuiging dat wij onze klant moeten ontzorgen, met name die producten en diensten die aansluiten bij onze professionaliteit mogen geen belemmering geven in de uitoefening van zijn ondernemerschap en de organisatie van onze klant. QNP is verantwoordelijk! QNP neemt haar verantwoordelijkheid zet zich in, staat garant voor de goede werking van het door haar geadviseerde en geleverde concept, product en/of dienst.
Zo’n 45 ICT en Telecom professionals willen vanuit onze hypermoderne bedrijfshuisvesting presteren en leren. Onze motivatie: iedere klant die ons zijn vertrouwen geeft, enthousiasmeren om dat een volgende keer weer te doen. Klanten datgene bieden waar zij tevreden en blij mee zijn. Tevreden klanten vormt de achilleshiel van iedere organisatie, ook die van ons. Een blije klant maakt ons gelukkig, een kritische klant maakt ons beter! Het bevordert de drive van het team om verder te groeien in dienst en prestatie. Beter presteren dan verwacht is wat QNP heeft gebracht waar we vandaag de dag staan en ons in de toekomst brengt waar we willen zijn!
Één team, één missie.
Één team, één missie.