Laatste nieuw van QNP ICT Breda

Hoge NPS Score bij KPN!

12-04-2022

QNP behaalt een hoge NPS score bij het KPN onderzoek naar tevredenheid voor KPN ÉÉN oplossingen die wij onze klanten bieden. 

KPN doet onderzoek aan de hand van de NPS methodiek.

WAT IS DE NPS (NET PROMOTER SCORE)?

De Net Promoter Score komt tot stand door middel van 1 vraag, geen lange vragenlijsten dus! Die vraag luidt: “Hoe waarschijnlijk is het dat u (organisatie x) zou aanbevelen aan een vriend of collega?”. Op de vraag kan een antwoord gegeven worden door middel van een cijfer (0 – 10). Vervolgens worden de klanten in 3 groepen verdeeld:

– criticasters: Score van 0 t/m 6
– inactieven: Score van 7 of 8
– promoters: Score van 9 of 10

De NPS wordt bepaald door het percentage criticasters af te trekken van het percentage promoters. Dus % promoters – % criticasters = Net Promoter Score. De score ligt dus ergens tussen de -100 en de 100. Een positieve score ( > 0 ) wordt als goed gezien. In dat geval zijn er meer promoters dan criticasters.

QNP gaat voor tevreden klanten. We zijn dan ook trots op de tevredenheid en loyaliteit van onze klanten. Daar doen wij het voor! 
Met KPN EEN MKB profiteren onze klanten van één oplossing voor al hun bedrijfscommunicatie.
 

Meest Recent

  • IT Security – frauduleuze e-mails
    E-mail; controleren is beter dan vertrouwen Wees scherp op frauduleuze e-mail. Klopt het e-mail adres van de afzender?
  • Hybride Werkplek
    Het hybride werken van nu is niet meer weg te denken. Vanaf verschillende locaties werken is iets wat blijft.
  • IT Security – Phishing
    Criminelen vissen via websites of frauduleuze e-mails naar gegevens. Vaak doen ze dit door een inlogpagina van een bank of bijvoorbeeld de loginpagina van Office365 na te maken.
  • Einde ISDN van KPN
    Het is nu definitief. KPN stopt op 1 april 2022 met ISDN15/20/30.
  • Reminder – Einde 3G – KPN
    Vanaf 31 maart 2022 stopt KPN definitief met 3G. Zij zetten het 3G-netwerk uit omdat steeds minder mensen gebruikmaken van 3G en al internetten via 4G en 5G.