Laatste nieuw van QNP ICT Breda

Hoge NPS Score bij KPN!

12-04-2022

QNP behaalt een hoge NPS score bij het KPN onderzoek naar tevredenheid voor KPN ÉÉN oplossingen die wij onze klanten bieden. 

KPN doet onderzoek aan de hand van de NPS methodiek.

WAT IS DE NPS (NET PROMOTER SCORE)?

De Net Promoter Score komt tot stand door middel van 1 vraag, geen lange vragenlijsten dus! Die vraag luidt: “Hoe waarschijnlijk is het dat u (organisatie x) zou aanbevelen aan een vriend of collega?”. Op de vraag kan een antwoord gegeven worden door middel van een cijfer (0 – 10). Vervolgens worden de klanten in 3 groepen verdeeld:

– criticasters: Score van 0 t/m 6
– inactieven: Score van 7 of 8
– promoters: Score van 9 of 10

De NPS wordt bepaald door het percentage criticasters af te trekken van het percentage promoters. Dus % promoters – % criticasters = Net Promoter Score. De score ligt dus ergens tussen de -100 en de 100. Een positieve score ( > 0 ) wordt als goed gezien. In dat geval zijn er meer promoters dan criticasters.

QNP gaat voor tevreden klanten. We zijn dan ook trots op de tevredenheid en loyaliteit van onze klanten. Daar doen wij het voor! 
Met KPN EEN MKB profiteren onze klanten van één oplossing voor al hun bedrijfscommunicatie.
 

Meest Recent

  • SharePoint Consultancy
    QNP levert diensten gericht op het verbeteren van de bedrijfsproductiviteit door middel van Microsoft SharePoint Consultancy.
  • Hybride werken
    Tegenwoordig is Hybride werken een must. Nu is het moment aangebroken om hybride werken binnen jouw organisatie te implementeren.
  • Richt je vergaderruimte in voor hybride samenwerking
    Hybride werken wordt steeds meer de standaard in de BV NL. Werknemers werken vanuit verschillende locaties, zoals thuis aan de keukentafel, op kantoor of onderweg.
  • Hybride vergaderen
    Mensen combineren tegenwoordig werken thuis met werken op kantoor. Past de traditionele vergaderruimte nog in deze nieuwe manier van werken?
  • IT Security – frauduleuze e-mails
    E-mail; controleren is beter dan vertrouwen Wees scherp op frauduleuze e-mail. Klopt het e-mail adres van de afzender?