076-597 50 00 - servicedesk: 076-206 11 11 info@qnp.nl
Security

Adequate beveiliging vereist het stellen van vragen

9 maart 2017
Inmiddels heeft iedere organisatie wel een firewall, een SPAM filter en Anti Virus software. De systeembeheerder zal er veelal op toezien dat deze ook ge-update worden. » Lees meer
ICT

Na 20 jaar staat de klant nog altijd centraal

3 november 2016
Op het gebied van ICT worden steeds meer zaken aan elkaar gekoppeld. Daarnaast nemen gebruikers steeds vaker hun eigen devices mee naar het werk. » Lees meer
QNP

Gebruiksvriendelijke toegang tot applicaties en bestanden via een portaal

15 september 2016
Als Sales manager bij QNP merk ik in de dagelijkse praktijk dat klanten steeds meer behoefte hebben aan tijd- en plaatsonafhankelijk werken. » Lees meer
QNP

Ik kan niet wachten!

14 juli 2016
Het is alweer een maand geleden dat wij, de directie van QNP, ons bouwbord onthulden. Het bord waarop een impressie te zien is van het door ons te realiseren nieuwe bedrijfspand. » Lees meer
Cloud

Waarom wachten als het morgen al beter kan?

9 juni 2016
Wel de lusten, niet langer de lasten. Dat antwoord geef ik meestal spontaan als klanten of relaties mij vragen wat het grootste voordeel van Cloud-telefonie is. » Lees meer
<12345678910>

Nieuwsbrief ontvangen?